بهترین روش تقویت تلفظ انگلیسی
نوشته شده توسط : مدرس پیگیر !

چگونه می توانم تقویت تلفظ انگلیسی داشته باشم؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که گام در راه یادگیری یک زبان خارجی مانند انگلیسی برداشته اید ، احتمالاً می دانید که توسعه مهارت های زبانی به تنهایی غیرممکن است.

در واقع مهارت گوش دادن ، گفتن ، نوشتن و خواندن به هم وابسته اند. بنابراین ، با بهبود غیرمستقیم مهارت گوش دادن ، مهارت گفتاری خود را نیز ارتقا می دهید.

اما بحث امروز ما در مورد تقویت تلفظ انگلیسی است که یک مهارت اصلی نیست. اما می توان گفت که تلفظ به انگلیسی بخشی از هر چهار مهارت است ، به ویژه مهارت های انگلیسی زبان و خواندن.

با این حال ، همانطور که گفتیم ، توسعه مهارت به هم وابسته است. به عنوان مثال ، می توانید ضمن بهبود مهارت گوش دادن و گوش دادن ، روی بهبود تلفظ خود تمرکز کنید. به عنوان پیگیری این مقاله ، ما به برخی از راهکارهای بهبود تلفظ شما اشاره خواهیم کرد.  پس با ادامه مقاله آموزش انگلیسی ما همراه باشید.


وقتی کلمات جدیدی یاد گرفتید ، تلفظ آنها را بیاموزید.


بعضی اوقات زبان آموزان با کلمات جدیدی روبرو می شوند. آنها معنای خود را در فرهنگ لغت یا واژگان جستجو می کنند و آن را مطالعه می کنند. اما آنها به تلفظ صحیح کلمات توجه نمی کنند.

این ممکن است هنگام یادگیری کلمه ای جدید برای آنها بی اهمیت به نظر برسد ، اما بعد از مدتی آنها کلمه را در متن مشاهده می کنند و می خواهند آن را بخوانند و ممکن است کلمه را با تلفظ متفاوت از تلفظ اصلی تلفظ کنند.

حتی بعضی اوقات حتی یک کلمه را در پادکست ، فیلم یا سخنرانی یک فرد انگلیسی زبان می شنوند و احساس می کنند این کلمه برای آنها ناآشناست.

با این حال ، اگر شکل نوشتاری این کلمه را ببینند ، متوجه می شوند که آنها از قبل معنی این کلمه را می دانند.

عدم شناختن یک کلمه جدید و درک نکردن آن هنگام شنیدن آن ، زیرا آنها فقط با فرم نوشتاری کلمه و البته معنای آن آشنا هستند.

این مشکل زمانی حل می شود که دانش آموزان معنی صحیح را بیاموزند و از طریق فرهنگ لغت از کلمات و واژگان جدید استفاده کنند و همزمان تلفظ صحیح آن را بیاموزند تا بتوانند از آن در گفتار و هنگام شنیدن صحیح استفاده کنند. بتوانید این را به خوبی درک کنید.

برای این منظور ، ما توصیه می کنیم که از دیکشنری های معتبری مانند فرهنگ لغت Merriam Webster استفاده کنید تا بتوانید به آنچه در فرهنگ لغت می بینید و می شنوید اعتماد کنید و اطلاعات جامع فرهنگ لغت را دریافت کنید.

بهبود تلفظ با تکنیک سایه


همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم ، تقویت مهارت های زبانی ارتباط تنگاتنگی دارد. تکنیک سایه یک روش بسیار خوب برای تقویت مهارت های گفتاری و شنیداری شما محسوب می شود. جالب اینجاست که این روش در تقویت لهجه انگلیسی شما نیز تأثیر بسیار شگفت انگیزی دارد.

برای شروع بهتر است بفهمید ترفند سایه چیست؟!

با استفاده از تکنیک سایه ، هنگام گوش دادن به پادکست ، فیلم یا هر فایل صوتی دیگر به زبان انگلیسی ، پس از گفتن چند کلمه یا گاهی جمله توسط گوینده ، باید آن را مکث کنید و سپس آنها را تکرار کنید.

با این حال ، می توانید پرونده را برش داده و پس از گفتن کلمات بیشتر توسط سخنران ، آن را تکرار کنید.





:: برچسب‌ها: تقویت تلفظ انگلیسی , یادگیری زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: